wtorek, 27 maja 2014

19. Dzień matki cytaty

Heeej ;)
Dostałam kiedyś od mamy taką mini-książkę… – zbiór cytatów i aforyzmów. Wpisała tam nawet kilka swoich wierszy. Tytuł tej książeczki to: „ Mama i córka – przyjaciółki na całe życie”.
Jednym wpisanym przez mamę wątkiem jest:
„ Miłości promyk Twojego istnienia, w radosny uśmiech mój smutek zmienia… Bo dla świata jesteś ‘kimś tam’, a dla mnie ‘całym światem’…”
Inne teksty które się mi podobają:
„Najbardziej intrygujące w mojej Mamie było to, że przez całe 30 lat gotowania ‘z resztek’, nikt nigdy nie dowiedział się, jakie były losy pierwotnego dania.” – Tracey Ullman
„Gdy na świecie pojawiło się jej pierwsze dziecko, ku swemu wielkiemu zdziwieniu zdała sobie sprawę z tego, że doskonałą parę tworzy matka i dziecko, a nie, jak myślała wcześniej, kobieta i mężczyzna.” – Alice Thomas Ellis
„Bóg nie może być wszędzie – dlatego stworzył matki.” – Przysłowie żydowskie
„Jeżeli chcesz sprawdzić, czy odniosłeś sukces wychowawczy, posłuchaj co twoje dziecko opowiada o tobie swoim kolegom.” – Martin Baxbaum
„Podejmując decyzję o posiadaniu dziecka zgadzasz się na to, że już zawsze twoje serce będzie poza twoim ciałem.” – Elizabeth Stone
„Okaż dziecku trochę miłości, a dostaniesz znacznie więcej w zamian.”– John Ruskin
Oczywiście jest ich dużo więcej, ale wybrałam te zdecydowanie najlepsze ;)

a to taki mój mały quilling… ja to mam fantazję ^.^