niedziela, 8 czerwca 2014

21. Mint outfit / Czym jest sprawiedliwość

Ostatnio wykorzystałam piękną/cudowną/rewelacyjną pogodę i wybrałam się na sesyjkęę ^.^ za zdjęcia gorąco dziękuję Magdalence. Dziś pojawią się efekty tego rutynowego wyjścia oraz dwie moje zdobycze.
——————————————————–
Sprawiedliwość – według wikipedii to uczciwe, prawe postępowanie. Osoba sprawiedliwa to osoba, która działa sprawiedliwie czyli przykłada do siebie i innych ludzi zawsze tę samą miarę moralną.
Problem w tym, że mało jest dziś takich ludzi.
Często jeżdżę z tata na mecze piłki nożnej, zazwyczaj jestem bezstronna,
 ale nawet kiedy stoję po stronie jednej z drużyn jestem obiektywna i SPRAWIEDLIWA.
Ludzie czasem zapominają o „mierze moralnej” np. z powodu pieniędzy. Czasem mówi się, że mecz został ustawiony. Znaczy to, że drużyna która przegrała dostała za to pieniądze
Ponoć każdego można „kupić” wszystko zależy jednak od ceny.
W dzisiejszych ciężkich czasach o wszystko musimy walczyć, na wszystko pracować. Nic nie ma za darmo. Więc walcz i się nie poddawaj !
„ Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo Ty jesteś sprawiedliwy – to oszukujesz sam siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że Lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że Ty nie zjadłeś jego”