piątek, 13 czerwca 2014

22. Mam być miła czy szczera? / Biała maxi

Jestem osobą prawdomówną, a co za tym idzie – szczerą.
Nie lubię ludzi kłamliwych. Nie lubię być okłamywana.
Wolę znać najgorszą nawet prawdę niż przesłodkie kłamstwo…
Gdy okłamie mnie bliska osoba trudno mi jest jej później zaufać – w wielu przypadkach już się nie da.
Wiem też, że słowa ranią i to bardzo. Dlatego kiedy muszę wyznać komuś bolesną prawdę mówię to nie przeciągając, dość szybko i w miarę ostrożnie.
Zawsze mówię to co myślę i ani raz tego nie żałowałam, nawet kiedy zraniłam dumę mojego chłopaka czy przyjaciółki. Dlatego ludzie którzy mnie otaczają mają pewność, iż zawsze powiem im prawdę.
Poza tym za szczerość się nie przeprasza -.- W końcu ktoś mnie o coś pyta to oczekuje prawdziwej odpowiedzi, nie kłamstwa – czyż nie ?
Gdy np. przyjaciółka pyta mnie o to czy ładnie wygląda w czymś – mówię to co uważam, za to wiele innych „koleżaneczek” powiedziałoby coś w rodzaju: „piękna”, „ślicznie”,
 myśląc przy tym coś zupełnie innego -.-
Nie lubię takich fałszywych ludzi… dlatego sama taka nie jestem.
 Wolę mówić „prosto z mostu” niż „owijać w bawełnę”.
Więc pytanie… „ Mam być miła czy szczera ?”
Odpowiedź brzmi – szczera.