sobota, 28 czerwca 2014

26. Biała bluzka z baskinką / Hajs

Zapewne wiele z Was jest zdania, że pieniądze to ogromne szczęście, ale czy na pewno ?
Jakie są dobre strony posiadania dużej sumy pieniędzy ?
– stać Cię na własny dom, samochód, wiele innych rzeczy i dogodności
– masz wielu znajomych
– nie musisz martwić się o ubranie czy pożywienie
– możesz pomagać biednym ludziom, dzieciom czy zwierzętom
Jakie są złe strony posiadania dużej sumy pieniędzy ?
– brak prawdziwych przyjaciół
– częsta samotność
– nałogi, uzależnienia
– utrata kontroli nad własnym życiem
Dużo jest osób które z powodu nadmiaru oszczędności dosłownie zwariowały i trafiły np. do szpitala psychiatrycznego. Z drugiej strony jeżeli mamy ich za mało nie stać Nas na pożywienie, godny ubiór itd.
Najlepiej jest po prostu mieć tyle pieniędzy ile jest mniej więcej potrzebne „na życie”.
Gdybym ja miała być niesamowicie bogata na pewno skorzystałabym z tych pieniędzy kupując samochód… kilka ubrań – tak, jestem kobietą ^.^ 
Jednak napewno nie oszalałabym z powodu nadmiaru bogactwa, ponieważ jego znaczną część  chciałabym przeznaczyć na cele dobroczynne… Mam coś takiego w sobie… Polega to na tym, że zawsze jak się czymś dzielę jestem z tego powodu wielce szczęśliwa ;)
 „szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży gdy się ją dzieli”
————————————————————————–
Zdjęcia zrobione zostały w marcu… ale o nich totalnie zapomniałam ;D Więc dziś je Wam zaprezentuję. Tym razem gościnnie – Magdalenka.
Postanowiłam też zmienić kolor włosów – zawsze taki chciałam mieć.