sobota, 5 lipca 2014

29. "R" jak recenzja - Allepaznokcie

Ostatnio wpadłam na dość korzystną ofertę współpracy.
Firma Allepaznokcie :

…przysłała mi do testowania 3 lakiery do paznokci, które wybrałam.
Oto one:

Na pierwszy ogień pada ten najbardziej „gorący” -> Granitowy z efektem pieprzu.



Mówiąc szczerze nigdy nie widziałam na własne oczy takiego niesamowitego „cacka” – nie miałam pojęcia jak to wygląda, jaki jest efekt…. więc mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że zostałam pozytywnie zaskoczona. Lakier bardzo szybko wysycha, ma niesamowicie intensywny kolor i naprawdę rewelacyjnie wygląda.
——————————————
Drugim odkryciem jest lakier, który mam obecnie na paznokciach:


Niby klasyczny – perłowy, a jednak mieni się na niebiesko, nawet na fioletowo. Jest obecnie moim najlepszym lakierem w 20kg zbiorach (hehe). Mówiąc szczerze trudno jest mi opisać efekt … poprostu niesamowity. Pasuje do każdej kreacji, nie muszę się martwić o to, iż paznokcie nie będą pasować mi do stylówy. 
——————————————–
No i trzeci, a zarazem ostatni z nieziemskim akcentem:



Lakier jest na tyle wspaniały, że wygląda na paznokciach niczym szkło… Szklane paznokcie ;D
Prezentuje się genialnie. Mało tego – jest szybkoschnący. 
Co najbardziej mi się spodobało ?? 
– niskie ceny ^.^ – sprawdźcie sami!