środa, 6 sierpnia 2014

37. Przyjaźń między kobietą, a mężczyzną / Super fullcap

Jest chwila po północy, a ja wciąż klikam. Piszę i piszę i mogłabym tak pisać cały tydzień. Jeżeli tylko pisałabym z Nim. Najlepszym przyjacielem. Ktoś kto twierdzi, że pomiędzy kobietą, a mężczyzną nie może istnieć przyjaźń – jest w wielkim błędzie.
Nie zawsze, ale może istnieć. 
Wiem, że mogę Mu wszystko powiedzieć, a On nie powtórzy ani słowa dalej. Mogę z Nim normalnie – bez ściemy pogadać. Nie owijać w bawełnę, nie kłamać – mówić jak leci.
Jestem szczera aż „do bólu” dlatego moi przyjaciele wiedzą, że ich nie okłamię. Czasem jednak muszę powiedzieć bolesną prawdę. Wiele ludzi wtedy czuję się urażonych, a On nie. On próbuje zrozumieć moją opinię, a nawet ją podziela. 
Wiele dziewczyn pisze na Fejsbuku, Naszejklasie, lookbuku itp. komentarze pod zdjęciami typu: „śliczna”, „pięknie” wcale tak nie myśląc. Ja robię to tak… jeżeli się mi podoba – piszę, jeśli nie podoba, nie komentuję – proste ? proste.
Najlepsze jest zaś to, iż mogę napisać do Niego o każdej porze i mam pewność, że zaraz zobaczę: „wyświetlone…”.
Fajnie jest mieć osobę z którą można gadać i gadać o wszystkim i o niczym przez cały dzień i całą noc, a tematów ciągle nie ubywa. Taka osoba to prawdziwy skarb. Z pozdrowieniami dla szczęściarzy, którzy mają takich przyjaciół.