piątek, 8 sierpnia 2014

38. Kolejny rozdział z życia / Klasyczna elegancja

Zamknęłam kolejny rozdział w swoim życiu. Nie wiem czy ostatecznie
– czy jeszcze kiedyś do niego nie wrócę ale na razie zaczynam kolejny. 
Kiedyś myślałam, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie – że nic mi nie brakuje i że to co mam w zupełności daje mi pełnię szczęścia.
Nawet nie miałam wtedy pojęcia jak bardzo się myliłam.
Dopiero teraz widzę jaka mogę być niesamowicie szczęśliwa. Dużo szczęśliwsza niż kiedyś.
Teraz wiem jak dużo mogę osiągnąć, jak dużo mogę zrobić aby być szczęśliwa – tak naprawdę.
Teraz jest milion-setki-tysięcy razy lepiej ! I nawet nie obchodzi mnie jak to napisałam,
bo wiem, że Wy i tak mnie zrozumiecie.
Fajne uczucie nie ? 
Pamiętajcie ! Możecie być „milion-setki-tysięcy” razy bardziej szczęśliwsi niż teraz, nie marnujcie czasu! Bądźcie happy ;D
I życzcie mi powodzenia w kolejnym etapie mojej historii.! 
Ps. PROSZĘ ANONIMÓW o PODPISYWANIE SIĘ.












Nogi po przejściach(…) ale spoko ;D
Nie zwracajcie uwagi – już i tak doszły do siebie po małym wypadku.
bluzka – twenty one
spódnica – top shop
buty – Zara
torebka – no name
bransoletka z koralików – primark
bransoleta z kokardą – Sammydress
naszyjnik – Sammydress