niedziela, 10 sierpnia 2014

39. Fatalny czas - Ramoneska Sammydress

Fatalny czas. Kiedy wydaje Nam się, że wszystko dookoła jest przeciwko Nam.
Miłość, przyjaźń, dom, szkoła, nauka, praca, rodzice, rodzina… a wraz z nimi różne problemy.
Kolejnego dnia „depresji” nie mamy nawet siły wstać z łóżka, a co dopiero iść do szkoły na nudne lekcje, wykłady czy do pracy zapie*dzielać cały dzień, myśląc co ze sobą zrobić aby wrócić do wesołego życia.
Mi zawsze pomaga optymizm i to co za nim idzie.
Kiedy mam zły/ponury/kiepski/beznadziejny humor lubię oglądać zdjęcia z sesyjek, które robiłam z przyjaciółkami; lubię myśleć o tym, że mam blog – miejsce gdzie mogę się swobodnie wypowiedzieć; rozważać co zrobić dziś aby dobrze się bawić i nie zmarnować dnia; słuchać muzyki, która znaczy dla mnie wszystko….
Jest wiele rzeczy,  które poprawiają humor – trzeba tylko umieć je zobaczyć w każdej, nawet głupiej sytuacji i otworzyć się na świat.
Pamiętaj:
„Jeśli wszystko wydaje Ci się być przeciwko Tobie, to pamiętaj,
 że samolot startuje pod wiatr, a nie z wiatrem.” – Henry Ford
———————————————————————————-
Gościnnie Katarzynka ;-) Dziękuję Lenie za zdjęcia ;-*
Nawet w tak brzydką pogodę trzeba się świetnie bawić i jakoś przy tym wyglądać xD