sobota, 4 października 2014

50. Konferencja Avon - Teatr Wielki - Warszawa

Witajcie!
Kilka dni temu(…), miałam okazję uczestniczyć w Konferencji Avon(!!!), która odbyła się w Teatrze  Narodowym w Warszawie.
Przy okazji poznałam świetne, uśmiechnięte dziewczyny :)
Droga choć daleka bardzo mi się podobała zwłaszcza, że mogłam zobaczyćNasz Stadion Narodowy.
Cała impreza była bardzo prestiżowa. Każdy dostał bilecik z planem dnia. 
Oficjalnie stwierdzam, iż można zgubić się w teatrze xD.
Było bardzo wesoło, kolorowo, ponad 2tys osobistości….
Swoją osobą zaskoczyła mnie Małgorzata Socha – ambasadorka Anew, która pojawiła się podczas tego wieczoru specjalnie dla Nas. 
Ogólnie dużo występów, muzyki, uśmiechów i zabawy. 
Każdy mógł zjeść posiłek, napić się kawy/herbaty.
Oczywiście każdy uczestnik dostał upominek(!!!) muszę przyznać, iż niesamowicie przypadł mi do gustu!
Tak więc mamy kolejny argument, który potwierdza moje zdanie o firmie, mianowicie uważam, że jest to ogromna firma, bardzo luksusowa, „na poziomie”.
Kolejną nieziemską rzeczą był występ… NPWM – Najlepszy Przekaz W Mieście 
Byłam wręcz oszołomiona ich koncertem. Poza tym całkiem przypadkiem wpadłam na Nich później(!!!).
Odbył się jeszcze koncert Kayah (czerwone i bure i bure…) co było rewelacyjnym przeżyciem.
Możecie obejrzeć fotki, szkoda, że nie mam nagrania :(