wtorek, 30 czerwca 2015

72. Wakacje

Co roku, kiedy wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego wszyscy myślą o wakacjach. Snują plany, marzenia. Ja nigdy nie wiem co będę robić i nic nie planuję. Właściwie cieszy mnie tylko to, że nie będę musiała wstawać o 6 rano i będę mogła spać do południa. Ubiegłoroczne wakacje zapowiadały się dość kiepsko, a ja bardzo nie lubię się nudzić. Moje podejście do nich zmieniło się o 180 stopni kiedy dostałam zaproszenie/propozycję wyjazdu na Berlin Fashion Week. Co prawda tłukłam się 16h pociągiem w jedną stronę do Szczecina, ale było warto i niczego nie żałuję. To było rewelacyjne przeżycie, które zawdzięczam Agencji Silver Moon. Pogoda dopisywała i było fajnie nawet po powrocie w domu. Następnie jak co roku wraz z rodzinką wybraliśmy się do Zakopanego i do Słowacji. Kocham góry, nocowanie w namiotach, poranne, świeże powietrze, męczące wyprawy i tamtejsze klimaty. Co mogę powiedzieć o wakacjach 2014? Ogólnie nie miałam pojęcia, że będą tak rewelacyjne. Teraz znów nie wiem czego się mogę spodziewać. Może kolejny rok z rzędu pojedziemy w góry? Może znów będę się tłukła PKP na drugi koniec Polski? Czas pokaże! A Wy? Macie jakieś plany?