sobota, 22 sierpnia 2015

82. Brzoskwiniowa H&M i złote szpilki

Heeej ;-* Dziś przyszła pora na kolejny post. Nadal nie mam głowy do pisania fajnych przemyśleń, więc napiszę tylko co u mnie. Wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji ;/ trzeba pomyśleć też o szkole. Tak więc zrobiłam i co się dowiedziałam? iż do mojej miejscowości nie został przydzielony żaden autobus. Pomyślałam: odjazd, to tylko 30km! będę wychodzić o 3 nadd ranem i na bank zdążę … Istny dramat. Oczywiście musiałam szybko znaleźć jakieś wyjście i chyba jedynym, które w miarę mi odpowiada jest internat. Popytałam trochę tu trochę tam i ponoć warunki są wręcz świetne. Postanowiłam być dobrej myśli i widzieć same plusy w zaistniałej sytuacji. Przecież będę mogła wstawać z łóżka 15 minut przed lekcjami, a to jest serio coś jak dla zawodowego śpiocha ;D Dobra, dobra wrzucam zdjęcia i zmykam cieszyć się jeszcze wakacjami