sobota, 29 sierpnia 2015

84. Peeling planet spa od Avon

Siema! Dziś post typowo kosmetyczny. Testowanym kosmetykiem jest scrub do rąk i stóp z masłem shea marki Avon. Cena jak wiadomo w każdym katalogu może być inna, ale waha się pomiędzy 8-10zł.
Od producenta: „Delikatnie złuszcza i usuwa martwy naskórek, wygładzając skórę rąk i stóp.”
Sposób użycia: „Delikatnie wmasować w dłonie, palce i stopy. Dokładnie spłukać ciepłą wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.”
Jak napisano tak też zrobiłam co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.





MOJA OPINIA:
Pierwszym co mnie totalnie zauroczyło był zapach, zdecydowanie rewelacyjny. Pachnie trochę jak masło orzechowe czy kakao. Rozprowadziłam na dłoniach, wmasowałam. Potem spłukałam. Efekt? super :) Dłonie są nawilżone, delikatne, miękkie, a do tego cudnie pachną.