środa, 9 grudnia 2015

94. 10 rodzajów facetów, z którymi lepiej dać sobie spokój

Poniższy tekst pisany jest pół-żartem pół-serio. Nie należy wszystkiego interpretować w sposób dosłowny. Artykuł nie ma na celu nikogo urazić.

Numer  1 to wszystkim dobrze znany typ zazdrośnika. Nie ukrywajmy, że kobiety bardzo lubią kiedy faceci są o nie zazdrośni. Ogromnie im to schlebia. Jeżeli tylko mówimy o zazdrości w granicach przyzwoitości. Nie może być tak, że z zazdrości facet nie wypuszcza Cie z domu hello !

Numer 2 typowy macho. Laluś skupiony na czubku własnego nosa. Nie chodzi tylko o przesadne strojenie się, ale też o za wysokie mniemanie o sobie. Taki facet Barbie.

Numer 3 hwdp i jp 100%. Dla mnie to chyba najgorszy typ jaki może być. Najczęściej ubrany w dresy i bluzę z kapturem. Mile widziany też spray do niszczenia nowych elewacji durnymi napisami. Osobnik płci zarośniętej nieukrywający swojej nienawiści do  policji. Szkoda, że nie obchodzi się z nią w ten sam sposób gdy znajduje się w potrzebie. Kiedy to ktoś rąbnie mu telefon, pobije go czy będzie uczestnikiem wypadku/kolizji.

Numer 4 Nie mam pojęcia jak można nazwać człowieka, który nie ma do nikogo i niczego szacunku. Ostatnio byłam świadkiem pewnej sytuacji. Razem z koleżanką robiłam zakupy w typowym spożywczaku. Przed Nami jakaś starsza kobieta z dorosłym synem. Niby normalne zakupy, niby nic. Wtedy Pani pyta o coś syna na co on odpowiada „w dupie to mam sp*erdalaj”. Myślę sobie - kurde ziomek co z Tobą jest nie tak? – Całkiem ładny, wysoki a totalnie głupi. Po wyjściu ze sklepu widziałam ich jeszcze przez chwilę…. Biedną kobitę targającą wielkie siaty z zakupami i wysokiego dresa z telefonem u jej boku. Gdzie Ci mężczyźni ? ich dobre maniery ? szacunek ?

Numer 5 Wieczny imprezowicz, chwalący się ile to nie wypił na ostatniej imprezie. Tutaj przestroga dla wszystkich panów ! – Piłeś? Nie podrywaj! Bo wygląda to okropnie i żadna szanująca się laska nie pozwoli sobie na coś takiego.  Wróć jak wytrzeźwiejesz.

Numer 6 Była kiedyś taka piosenka: „Moja honda! Szybsza niż wygląda…” Rozczaruje Cie… otóż nie. Więc bardzo proszę przycisz to disco-polo do minimum i nie używaj klaksonu do tego aby mnie poderwać.

Numer 7 Hipokryta. To on jest facetem i to on będzie o wszystkim decydował – Ty kobieto masz siedzieć w domu zajmować się domem, dziećmi, praniem ogólnie sprzątaniem i Nim samym. Każdy wie o co chodzi, nie będę pisać o tym dalej.

Numer 8 Damski bokser. Kiedy podczas kłótni facet uderzy dziewczynę, czara goryczy się przelała. Nie mam zamiaru bronić kobiet, które biją swoich mężczyzn bo „oni są więksi i silniejsi więc ich to nie boli”. Boli. Może nie fizycznie, a psychicznie. Przykładowo ja nie potrafiłabym uderzyć faceta w twarz, uważam to za patologiczne zachowanie zdruzgotanej furiatki. Ogólnie nie uznaję przemocy wobec ludzi i jakichkolwiek  innych istot żywych.

Numer 9 Rogaś. Facet doprawiający rogi. Nie wyobrażam sobie zdrady w fajnym poukładanym związku. Nie mają dla mnie znaczenia żadnego rodzaju tłumaczenia czy wymówki. Prosta zasada kocha – nie zdradzi. Jeżeli zrobi to raz będzie robił to ciągle.

Numer 10 Bogacz lansujący się swoim majątkiem. Masz wypasiony, drogi samochód z górnej półki ? Mieszkanie w spokojnej dzielnicy? Fajnie, gratuluje zarobienia takiej kwoty pieniędzy. Z mojej strony to na tyle. Rada: Nie podrywaj dziewczyn na pieniądze. Bo przyciągniesz same blachary. Fajna dziewczyna nie potrzebuje do szczęścia pieniędzy, tylko fajnego faceta. Zastanów się więc kogo szukasz.