poniedziałek, 28 grudnia 2015

98. Moje propozycje stroju na sylwestrową noc

Hejoo! 
Godzina pierwsza w nocy, a ja zamiast spać jak normalny, ogarnięty człowiek jem i siedzę w necie. Ogólnie co u mnie...? 
Hmm, kupiłam sobie nową torebkę. Założyłam Aska ----> KLIK
Więc możecie pytać ;D 
W dzisiejszym poście prezentuje Wam 3 kreacje, stworzone przeze mnie i całkowicie w moim stylu.
 W rolach głównych: piankowa spódnica, bluzka z koralikami, czerwona rozkloszowana i mała czarna.








---------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------









----------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------








Doooooooobranoc xD