sobota, 20 lutego 2016

101. Poradnik - Jak być debilem cz.1

Heeej. Przyszedł czas na długo wyczekiwany post. Nie mogłam tego dłużej odkładać. Pozdrawiam wszystkich, którzy wspierali mnie w tym upominając się o kolejny wpis. W ostatnim czasie założyłam Ask-a, więc możecie tam kierować wszelkiego typu pytania
--> KLIK ale przejdźmy do tematu:
Czynności, które robią z Ciebie debila! (irytują innych).
1. Ciągłe, nieustające pisanie i.... błaganie o spotkanie. Często odpowiadam "nie mam czasu" nawet wtedy gdy go mam. No ale ile można go nie mieć? Wkrótce nie będę na tyle miła.
2. Krytyka, bezustanna krytyka. Przecież zawsze znajdzie się coś co można skrytykować! Nie równe kreski, źle dobrane skarpety, za dużo tapety, brak tapety. Zejdź mi z oczu...
3. Fałszywa morda. Kłamanie w żywe oczy, ciągłe komplementy typu: "śliczna torebka","fajny plecak","super buty".  Bosz, podlizywanie się na siłę.
4. "Apple są tylko dla lansu, drogie i beznadziejne". - Ja mam swoje wyrobione zdanie, swoją opinię oraz wieloletnie doświadczenie w branży ;D spadaj wymądrzać się gdzieś indziej.
5. "Hej piękna, fajny masz tyłek" - Extra, tylko na to zwracasz uwagę? Gratuluję intelektu.












DO NASTĘPNEGO!