wtorek, 30 sierpnia 2016

132. Koronka, szorty i espadryle

Heejo. Dziś prezentuję Wam najwygodniejsze buty świata. Sprawdzają się do wszystkiego, przy czym niestety strasznie się brudzą. Za dwa dni wracamy do szkoły! Oh jak pomyślę o wstawaniu przed 6... Masakra. Nie cierpię. Nienawidzę. Jednak lubię swoją szkołę i wiem, że będę za nią tęsknić więc nigdzie mi się nie śpieszy. W końcu lata szkolne są najlepsze. Nie narzekajcie tyle bo życie to nie tylko szkoła, której masa ludzi nienawidzi. Będą też weekendy, wycieczki, święta, ferie. Będzie fajnie ;D










sobota, 27 sierpnia 2016

131. Bulls

Elo ziomeczki! Samopoczucie rewelacja, a jak u Was? Dziś spontaniczna sesja. Ostatni raz zdjęcia z Kasią robiłam chyba 3 lata temu O.O hehe. W roli głównej body Bulls <3 od @kingefashionshop na instagramie.


















środa, 24 sierpnia 2016

130. BornPrettyStore part 3

Heeej! Zamiast uczyć się na zdawkę piszę nowy post haha. Dziś po raz 3 zaprezentuję Wam rzeczy od firmy BornPrettyStore . Tym razem wybrałam bransoletkę i choć jest niewielka, spada z mojej malutkiej rączki ale na szczęście da się ją skrócić. Piękna ! <3

Bransoletka - KLIK



Wzięłam też dziwny niebieski gumowy lakier do paznokci. Jego zastosowanie jest bardzo pomocne. Wiele dziewczyn lubi malować i zdobić pazurki. Jedną z ostatnich czynności jest oczyszczanie skórek dookoła paznokcia z resztek lakieru. Okropne! Dzięki temu wynalazkowi możemy zamalować tą przestrzeń, a po zrobieniu paznokci normalnie zdjąć "gumowy" preparat.

Lakier - KLIK




Ostatnią rzeczą jest gąbeczka a'la beauty blender. Ładnie wygląda, przydaje się ale jestem zdania, że wersja w pędzelku jest jednak gorsza od samej gąbeczki. Jak to ja od razu ubrudziłam pędzelek xD

Gąbeczka w pędzelku - KLIK






POPRZEDNI post wraz z recenzją znajdziecie tu - KLIK 





poniedziałek, 22 sierpnia 2016

129. Biała koronkowa sukienka

Cześć wariaty. Ja już po weselu. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że było o niebo lepiej niż się zapowiadało ;D
Wszyscy, którzy mają mnie na snapie widzieli, że nie miałam nawet czasu na snapowanie hehe.









środa, 17 sierpnia 2016

128. Klasyczna elegancja part 4

Heej mośki. Wakacje się kończą, w sobotę mam wesele i szczerze mówiąc nie mam chęci do życia. Masakra. Dobrze, że chociaż pogoda się poprawiła. Od kilku dni siedzę w domu w piżamce oglądając filmy i pijąc kakao. W sumie czasem potrzebny jest taki reset, po którym trzeba wziąć się w garść i ogarnąć. Należę do ludzi aktywnych więc długo siedzieć na dupie i nic nie robić nie dam rady. Myślę sobie "życie jest piękne" i zmykam coś działać. Grunt to przecież dobre nastawienie ;-)







niedziela, 14 sierpnia 2016

127. Insta Mix 8 - madamelucyblog

Elo! Tragedia normalnie narodowa. Nie mam nowych zdjęć i zostaje z Insta Mix-em. Trudno się mówi i idzie się dalej. Zostawiam Was ze zdjęciami bajo ;-*