środa, 24 sierpnia 2016

130. BornPrettyStore part 3

Heeej! Zamiast uczyć się na zdawkę piszę nowy post haha. Dziś po raz 3 zaprezentuję Wam rzeczy od firmy BornPrettyStore . Tym razem wybrałam bransoletkę i choć jest niewielka, spada z mojej malutkiej rączki ale na szczęście da się ją skrócić. Piękna ! <3

Bransoletka - KLIK



Wzięłam też dziwny niebieski gumowy lakier do paznokci. Jego zastosowanie jest bardzo pomocne. Wiele dziewczyn lubi malować i zdobić pazurki. Jedną z ostatnich czynności jest oczyszczanie skórek dookoła paznokcia z resztek lakieru. Okropne! Dzięki temu wynalazkowi możemy zamalować tą przestrzeń, a po zrobieniu paznokci normalnie zdjąć "gumowy" preparat.

Lakier - KLIK




Ostatnią rzeczą jest gąbeczka a'la beauty blender. Ładnie wygląda, przydaje się ale jestem zdania, że wersja w pędzelku jest jednak gorsza od samej gąbeczki. Jak to ja od razu ubrudziłam pędzelek xD

Gąbeczka w pędzelku - KLIK






POPRZEDNI post wraz z recenzją znajdziecie tu - KLIK