środa, 7 września 2016

134. My Makeup Brush Set - Szczotki do makijażu

Witam Was serdecznie w kolejnym wpisie. Dzisiejszy post będzie o przyborach do make-up. Kurcze, czuję się jak bloggerka kosmetyczna haha. Do rzeczy. Kilka dni temu dostałam paczkę, o której kompletnie zapomniałam.
Kiedy zobaczyłam co jest wewnątrz zaniemówiłam. Przyznam szczerze, iż bardzo chciałam przetestować szczotki do makijażu. Pytanie brzmi: HIT czy KIT ?

                               Szczotki znajdziecie tu:
                                                        My Makeup Brush Set - KLIK




Wszystkie szczotki znajdowały się w etui. Komplet zawiera 10 sztuk. Każda z nich była oddzielnie zapakowana.
Przyznam, że chwile zajęło mi rozpakowywanie ich ;D






Pierwszy raz wykonałam na sobie konturowanie twarzy. Całkiem fajna sprawa, bardzo przydatna.
Szczotki idealnie rozprowadzają na twarzy podkład, korektory, cienie, bronzer i całą resztę magicznych pyłków.
Jedyne co pomogło mi w idealnym rozprowadzeniu to zwykła woda w spray-u.
Szczerze mówiąc po użyciu szczotek jestem mile zaskoczona. Są one o niebo lepsze niż tradycyjne pędzle do make-up. Wiem - ciężko w to uwierzyć ale nie miałam pojęcia, że mogą być tak dobre.
Moim zdaniem jest to gorący HIT !